miércoles, 28 de octubre de 2009

Una part de la meva vida...

Hola a tothom!

Aquí us presento la meva tecno autobiografia. L’he realitzat amb el programa Movie Maker, encara que sigui un programa molt bàsic per fer vídeos em va costar una miqueta pillar-li el truc, fins que al final he pogut fer el meu primer vídeo!

Fent aquest treball m’he donat comte que la tecnologia sempre m’acompanya i m’acompanyarà fins a l’últim moment, i més ara que ens trobem en un món tan globalitzat. Aquí m’agradaria intercalar una reflexió que vaig fer a l’entrada anterior sobre l’article de Méndez, en ella exposava que jo sempre he relacionat la tecnologia amb els artefactes o màquines però mirant fotos per realitzar aquest vídeo he trobat tot allò que es considera tecnologia però que fins ara jo no hi havia pensat.

En el vídeo he intentat mostrar que la tecnologia m’ha permès realitzar tot allò que m’agrada com viatjar, nedar, comunicar-me, expressar-me....però no he mostrat potser el més evident o el més comú: com el telèfon mòbil, l’ordinador, la televisió... perquè he considerat més important ensenyar-vos el que realment m’importa.

Al final del vídeo he volgut fer una petita reflexió de l’ús que fem de la tecnologia, ella em demostra cada dia el millor i el pitjor de l’home, i d’alguna manera aquestes accions ens afecten tan a mi com a TOTS i tan sigui de manera positiva o negativa. I encara que en aquelles imatges jo no surti i siguin d’altres persones o ja siguin d’altres països formen part de la meva vida perquè em condicionen com a persona i demostren la transformació que hem patit al llarg d'aquests últims anys.

Espero que us agradi!

2 comentarios:

  1. Estic completament d'acord amb les teves paraules.

    Igual que a tu, la tecnoautobiografia m'ha servit per andonar-me que la tecnologia va més enllà de la tecnologia artefectual, i que relament ens influeix i té una incidència important en la nostra vida, estic d'acord també, que no són aquestes màquines les que ens marquen, sinó un altre tipus de tecnologia més humana, que ens permet conèixer, comunicar-nos, expresar-nos, compartir, etc.

    Les cançons hem semblen molt edients i marquen molt bé els canvis, existeix un paral·lelisme entre el que ens diuen les imatges i el que ens expressen les cançons.

    La reflexió del final hem sembla molt edient, molt suggerent, i som nosaltres i unicament nosaltres els responsables de les conseqüències de les tecnologia.
    Decidim quin us fer de la tecnologia.

    ResponderEliminar
  2. Saps? Quan el vam veure a clase, a mi sem va ficar la pell de gallina!Ja ho diuen...'todo lo bueno, por pequeño que sea tiene algo de malo'.
    Un petoneet

    ResponderEliminar