lunes, 12 de octubre de 2009

Nanotecnologia

Hola!

L'altre dia parlant amb les meves amigues, una d'elles va pronunciar el nom de nanotecnologia, jo em vaig quedar tot estranyada, mai havia sentit aquest tipus de tecnologia, conseqüència de la meva ignorància per aquest món. Així que em vaig quedar tot intrigada, volia saber-ne més.

Només arribar a casa vaig anar al google, i vaig posar: nanotecnologia. La definició que més em va agradar o que més vaig poder entendre va ser aquesta: és l'estudi, el disseny, la creació, la síntesis, la manipulació i l'aplicació de materials, aparells i sistemes funcionals a traves del control de la matèria a nano escala, i l'explotació de fenòmens i propietats de la matèria a nano escala.

Es parla d'una segona revolució industrial en el segle XXI, ja que la nanotecnologia significa nous avanços per moltes industries i nous materials amb propietats extraordinàries.

Potser aquesta revolució significa el fi de moltes malalties, potser no estaré aquí per veure-ho, però seria meravellós.

He vist alguns vídeos que parlen sobre la nanotecnologia, i és sorprenent les imatges que mostren quan ho enfoquen a aquesta escala tan petita.

Per aquells que encara no sabien que existia aquest tipus de tecnologia, us recomano veure alguns vídeos i buscar informació sobre aquesta nova revolució.

No hay comentarios:

Publicar un comentario