jueves, 24 de diciembre de 2009

El comiat...

Primer de tot dir: Bon Nadal i Feliç any Nou!!


Quan em vaig matricular i vaig veure l'assignatura de TIC's el primer que vaig pensar va ser: què farem en aquestes classes si estem estudiant Educació Social...


Però ara ja han passat més de tres mesos de classes...i sí que te que veure, i molt!No només per avançar en aquest àmbit de l'educació sinó també a nivell personal. És cert que em considero una immigrant digital però després d'aquests mesos puc dir que ja ho sóc menys!


He sortit d'aquesta assignatura tenint un blog, tenint una wiki, sabent fer un video de contrapublicitat i una tecnoautobiografia! A simple vista no sembla gran cosa, però per mi és un gran pas.


També dir que a partir de les lectures que hem llegit i de les activitats m'he donat compte que les tecnoogies estan sempre amb nosaltres, realment estem rodejats, sembla una tonteria dir això perquè és una cosa evident però jo ara ho tinc més present.


Durant la carrera ens demanen que siguem creatius i imaginatius que sàpiguem renovar i reinventar, amb aquesta assignatura potser de forma directa no ens ho ha aportat però no hi ha dubte que ens ha ajudat a desenvolupar aquesta faceta que alguns com jo la tenim bastant amagada.




Últim dia de classe en la fira per presentar els projectes de les wiki. No tinc la foto que sortim les 5... només tinc aquesta. Un gran equip!
Bon Nadal!

No hay comentarios:

Publicar un comentario